Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

4. Ο ΔΙΑΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ









Ο ΔΙΑΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ

είναι
• η επιβεβαιωμένη προσωπικότητα
που διασχίζει την ατομικότητα
για να φθάσει τη συνείδηση της ομάδας.

Ο ΡΟΛΟΣ
ΤΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ

είναι
• ένας ρόλος συνεργατικός και αρωγός
σε σχέδια ήδη συγκεκριμένα
μέσα σε ήδη δραστήριες ομάδες.

Ο ΣΚΟΠΟΣ
ΤΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ

είναι
• η εγκαθίδρυση μιας αντίδρασης,
ρυθμικής και συνεχούς, του εγκεφάλου του
στον κόσμο των αφηρημένων ιδεών.

Ο ΣΤΟΧΟΣ
ΤΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ

είναι
• να επιδεικνύει πνευματική θέληση.

ΤΟ ΜΕΣΟ
ΤΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ

είναι
• η εσωτερίκευση
• η ενδοσκόπιση
• η Υπηρεσία.

ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ΤΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ

είναι
• η επίλυση του ΔΙΚΟΥ του πνευματικού προβλήματος,
γινόμενος ικανός να ζει και να δρα υποκειμενικά.

Απ' όπου
• η σωστή κατανόηση του νόμου και της τάξης

και συνεπώς
• η σωστή κατασκευή σχημάτων, νοητικής ουσίας.



Η ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ
ΤΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ

Σαν Σύντροφος μέσα στο Θείο Σχέδιο, δρω σύμφωνα με Εκείνο που με εμψυχώνει.

Διαπλάθομαι και μαθαίνω από το μεγάλο Νόμο της Αιτίας και του Αποτελέσματος.

Εξασκώ τακτικά, τον κατάλληλο για την ατομικότητά μου και το στάδιο της εξέλιξής μου διαλογισμό.

Καταγράφω κάθε εμπειρία, κάθε φαινόμενο μυστικιστικής, φυσικής και πνευματικής φύσης.

Φθάνω στην εσωτερική ηρεμία και στην κατευθυνόμενη προσοχή, μέσα από συνθήκες,
που επιβάλλω εγώ στον εαυτό μου.

Προσανατολίζομαι σταδιακά προς εκείνο που είναι πνευματικό.

Χρησιμοποιώ όλες μου τις ενέργειες, για να δημιουργήσω το Νέο Ναό που είμαι.

Εξαφανίζω το ανεπιθύμητο, "στερώντας του" την προσοχή μου.

Πληροφορούμενος για την Ατραπό επωφελούμαι της κοινοποιημένης σοφίας.

Φθάνω στη συνειδητή κατανόηση της θέσης μου, μέσα στην ιεραρχία των όντων.

Προσεγγίζω τις εξωτερικές μου σχέσεις από το εσωτερικό μου κέντρο,
ώστε να είναι διαρκείς, υγιείς και εποικοδομητικές.

Ακολουθώ μια διαδικασία εμβάθυνσης, μέσα από τη συνειδητοποίηση, τη σιγή,
τη με αγάπη κατανόηση και την εσωτερική σύνθεση.


Σπερματικές σκέψεις του Διδάσκαλου Θιβετανού.

Είμαι ΕΝΑ
με τους αδελφούς μου της ομάδας
και όλα όσα έχω
τους ανήκουν.

Είθε η Αγάπη
που είναι μέσα στην Ψυχή μου
να διαχυθεί σ' αυτούς.

Είθε η Δύναμη
που είναι μέσα μου
να τους ανυψώσει
και να τους βοηθήσει.

Είθε οι Σκέψεις
που δημιουργεί η Ψυχή μου
να τους φθάσουν
και να τους ενθαρρύνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: