Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

3. Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ









Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ

είναι
• μια αφυπνισμένη ψυχή
που έχει εγκαθιδρύσει τη ζωντανή, συνεκτική και συνεχή γέφυρα,
ενεργή πάνω στο φυσικό πεδίο.

Ο ΡΟΛΟΣ
ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ

είναι
• ο ρόλος ενός παράγοντα επίκλησης και εφέλκυσης
που φανερώνει το πύρινο δυναμικό του ανθρώπου.



Ο ΣΚΟΠΟΣ
ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ

είναι
• η θετική χρησιμοποίηση της πνευματικής ενέργειας.


Ο ΣΤΟΧΟΣ
ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ

είναι
• η ανάπτυξη της εσωτερικής αίσθησης.


ΤΟ ΜΕΣΟ
ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ

είναι
• η σωστή χρήση των πνευματικών νόμων
μέσα στη ζωή της καθημερινότητας.


ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ

είναι
• η δημιουργικότητα του πνεύματος και της καρδιάς
και μέσα απ' αυτήν:

• η διαπότιση κάθε συστήματος με το δημιουργικό πυρ
• η κάθαρση κάθε μόλυνσης και ενέλιξης
• η επιβεβαίωση των Ανώτερων Δυνάμεων.

Έτσι,

ο άνθρωπος αναπτύσσει και εμβαθύνει
την αυθεντική κατανόηση της φύσης του
της αληθινής και απελευθερωμένης από κάθε επίστρωση.




Η ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ


Σαν Σύντροφος μέσα στο Θείο Σχέδιο

Διήνυσα το ψυχολογικό στάδιο.

Έχω την αίσθηση των ευθυνών μέσα στην Ιεραρχική δομή
που στηρίζει την πλανητική μας ζωή.

Συνειδητοποιώ, συμμορφώνομαι και πειθαρχώ στις πνευματικές αρχές.

Είμαι μια δυναμική πηγή ανάπτυξης
καθώς αρχετυπικές δυνάμεις αναδύονται από το εσωτερικό μου.

Αντιλαμβάνομαι ότι το σώμα
είναι ο ναός, το εσωτερικό του οποίου το Είναι κατοικεί και αναπνέει,
είναι το μέσο κυκλοφορίας, της συνειδητής ενέργειας του σύμπαντος.

Βιώνω με ευγνωμοσύνη και ασφάλεια το αυθόρμητο
των απεριόριστων εμπειριών, χωρίς σ' αυτές να προσκολλάμαι
αφού είναι οι ενδείξεις της Οδού και όχι η Οδός.

Γνωρίζω να διατηρώ μέσα μου την εμπειρία,
να ανυψώνω το δονητικό μου πεδίο και να παραμένω σταθερά
μέσα στη διαδικασία για να τη ζήσω ΜΕΣΑ στο σώμα μου.

Δίνω τις σωστές διαστάσεις στα βιώματά μου
και τα χρησιμοποιώ στην ατομική μου εργασία ανάπτυξης.

Δεν αφήνομαι να επηρεασθώ και να περιορισθώ από πεποιθήσεις.

Έχω την ικανότητα να συγκρατώ την εξουσιαστική μου ισχύ
και να μην καυχώμαι γι' αυτήν.

Συνεργάζομαι με άτομα ή ομάδες ικανά,
ώστε να υποστηρίξω τη νέα συνείδηση του Είναι,
να τη ριζώσω και να τη φθάσω μέχρι την πλήρη ωρίμανση.


Σπερματικές σκέψεις του Διδάσκαλου Θιβετανού

Είμαι ένας αγγελιοφόρος του Φωτός,
Είμαι ένας σύντροφος στο δρόμο της Αγάπης.

Δεν προχωρώ μόνος, αλλά, γνωρίζω ότι
Δεν είμαι παρά ένα, μ' αυτές τις Μεγάλες Ψυχές
Μόνο ένα, μ' αυτές που είναι σε Υπηρεσία.

Η δύναμή τους είναι δική μου,
Αυτή τη δύναμη τη διεκδικώ.

Η δύναμή μου είναι δική τους
Και τους τη δίνω ελεύθερα.

Ψυχή, βαδίζω πάνω στη γη
Εκπροσωπώ το μοναδικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: